مهمترین ویژگی های مبل راحتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همه چیز از همه جا






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 14
:: باردید دیروز : 74
:: بازدید هفته : 103
:: بازدید ماه : 135
:: بازدید سال : 524
:: بازدید کلی : 2232

RSS

Powered By
loxblog.Com

همه چیز از همه جا

مهمترین ویژگی های مبل راحتی
سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت 16:37 | بازدید : 230 | نوشته ‌شده به دست هدیه هراتی | ( نظرات )

در سال های اخیر علاقه مردم به دکوراسیون و چیدمان بیشتر شده است و بیشتر افراد حتی در خانه های بسیار کوچک با درآمد بسیار محدود سعی می کنند بهترین مبلمان را برای منزل خود تهیه کنند و با همان مبلمان کوچک بهترین چیدمان را داشته باشد. . برای ایجاد فضایی چشمگیر و جذاب در خانه خود و در این چیدمان یکی از مهمترین اجزای همیشه مبلمان است که جلوه خاصی به پذیرایی هر خانه می بخشد و انتخاب صحیح آنها می تواند قدم بزرگی باشد. به سمت زیباسازی خانه ها .

.

مبل چیست؟
مبل به برخی از وسایل خانگی، اداری و عمومی اطلاق می شود که معمولا در نشستن و کار استفاده می شود. مبل ها اغلب برای نشستن یک یا چند نفر ساخته و طراحی می شوند که برای لیسیدن و خیس کردن دست ها، بازوها و پشت طراحی شده اند. مبل ها معمولا در اتاق نشیمن، اتاق تلویزیون، اتاق غذاخوری و اتاق استراحت قرار می گیرند. ساختار مبل ها معمولا چوبی یا فلزی است و روکش آن ها از پارچه، چرم یا ترکیبی از هر دو است. از مبل ها در هتل ها، شرکت ها، اتاق های انتظار و گاهی اوقات مغازه ها استفاده می شود. مبل نوعی مبل است که معمولاً برای سه نفر ساخته می شود، اما انواع دو نفره و ... نیز وجود دارد. این مبل قدمتی دویست ساله دارد و از سال 1800 در آمریکا ساخته شده است.

.

ویژگی های مبل
در بدنه این مبلمان اغلب اثری از چوب نیست. پایه ها کوتاه و دسته ها پهن و قیمت و کیفیت آن از مبل های استیل کمتر است. همچنین ابعاد این مبلمان نسبت به مبلمان استیل کوچکتر است. خود مبل به چند دسته تقسیم می شود که معروف ترین آن ها «ال»، «الیو»، «شانو» و.. اخیرا در اکثر محصولات مبلمان راحتی مقداری چوب در نمای مبل به چشم می خورد.

.

مبل چیست؟

مبل راحتی از سال 1800 در آمریکا ساخته شده است و می توان گفت بیش از 200 سال قدمت دارد و به صورت دو نفره، سه نفره یا یک نفره تولید می شود. وقتی به مبل های راحتی نگاه کنید می بینید که در بدنه این مبل ها چوبی وجود ندارد و پایه های کوتاه و دسته های پهن دارند و در مقایسه با مبلمان استیل قیمت مناسب تری دارند و در عین حال کوچکتر از مبلمان استیل آنها نیز دارند. متریال به کار رفته در ساخت این نوع مبل دوام و قیمت این مبل ها را مشخص می کند زیرا بدنه اصلی مبل را می توان از چوب های مختلفی ساخت که هر کدام استحکام و ویژگی های خاص خود را دارند و همچنین پارچه به عنوان روکش نیز می باشد. کل ظاهر مبل را می پوشاند و می تواند مواد مختلفی داشته باشد. بنابراین به طور کلی می توان گفت که مبل راحتی مبلمانی است که تماماً از چرم یا پارچه ساخته شده است.

 

Www.royal-furniture.ir




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: